1 era shinobi właśnie się zaczęła. Musisz tam być.
Klan Aburame
Kikaichou no Jutsu- To jutsu pozwala nam kontrolować robaki. Każdy robak znajdujący się na ciele przeciwnika zabiera mu 1 punkt chakry co rundę. Zakładając np. że na ciele wroga znajduję się 3000 robaków. Jest to zgon na miejscu.
Chakra: 10 x 50 robaków
Ranga D
Mushi Bunshin no Jutsu- Technika polegająca na utworzeniu klona z robaków, więc co za tym idzie potrafią ją wykonywać zaledwie członkowie z klanu Aburame. Kekkai Konchuu może atakować wroga, jednak gdy zostanie zraniony zamienia się w mnóstwo robaków. Doświadczenie shinobi potrafią szybko skontrować robakami, które weszły w skład klon.
Chakra: 300
Ranga C
Mushi Kabe no Jutsu- Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Chakra: 1000 za 1 ture
Ranga B
Mushi Yose no Jutsu- Techinka wykorzystana przez Shino w czasie poszukiwań za której pomocą przywołuje do jednego miejsca wszystkie insekty z okolicy.
Chakra: 400 za 2 tury
Ranga C
Mushi Kame no Jutsu- Zbroja z robaków. Każde dotknięcie zabiera chakre.
Chakra: 100 za 1 ture
Ranga D
Każdy członek klanu może przyzywać Ogromne Owady.
Offline