1 era shinobi właśnie się zaczęła. Musisz tam być.
Mizu Bunshin No Jutsu
Zwyczajny, wodny klon.
CH: 500 za klona
Ranga - D
Mizu no Muchi
Tworzymy wytrzymały i elastyczny bicz z wody, który może służyć m. in. do związania przeciwnika.
CH: 600
Ranga - D
Mizukuri no Yaiba
Wytwarzamy wodny miecz, który jest w stanie przebić niemalże wszystko. Jest bardzo twardy, wytrzymały i praktycznie niezniszczalny.
CH: 1000, 300 za każdą następną runde
Ranga - D
Taihoudan
Wypuszczamy z ust strumień wody pod dużym ciśnieniem, co może odrzucić przeciwnika, a nawet spowodować jego bolesne uderzenie.
CH: 1000
Ranga - B
Mizu no Tatsumaki
Tworzymy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. Ktoś kto w nie wpadnie nie jest w stanie się poruszać, dopóki nie zostanie z niego wyrzucony.
CH: 1500
Ranga - B
Suikoudan no Jutsu
Uderzamy we wroga skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez naszą Chakrę. By wykonać tą technikę trzeba przebywać w pobliżu dużego zbiornika wodnego.
CH: 2000
Ranga - B
Suijinheki
Wypluwamy z ust dużą ilość wody, tworząc ścianę, chroniącą nas przed atakami.
CH: 2500
Ranga - B
Mizu Kawarimi
Bardzo zaawansowana technika, polegająca na zmianie naszego ciała w wodę. Dzięki temu możemy regenerować swoje ciało, jeśli w pobliżu jest chociaż odrobina wody. Możemy w ten sposób uchronić się nawet przed niszczącym uderzeniem, jednak musimy użyć tej techniki przed owym uderzeniem.
CH: 2000 za użycie
Ranga - C
Suirou no Jutsu
Zamykamy przeciwnika w wodnym więzieniu, z którego trudno jest się uwolnić. Wadą jest to, że musimy cały czas przytrzymywać je ręką i nie możemy się z nim przemieszczać.
CH: 3000 Użycie 800 Utrzymanie
Ranga - C
Mizu Kamikiri
Uderzamy czubkiem stopy o ziemię i tworzymy coś w stylu ostrza, które jest zdolne przeciąć nawet skałę.
CH: 3000
Ranga - C
Daibakuryuu no Jutsu
Wytwarzamy w jakimś zbiorniku wodnym wir, który wciągnie każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Im głębszy zbiornik, tym większe szanse na utopienie się przeciwnika.
CH: 4000
Ranga - B
Suiryuuben
Tworzymy nad sobą dużą, wodną kulę. Z niej możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych, służących zarówno do ataku, jak i obrony.
CH: 5000, 1000 za każdą następna runde
Ranga - B
Suishouha
Wysyłamy ogromną falę, która niszczy wszystko na swojej drodze.
CH: 6000
Ranga - B
Suishuu Gorugon
Tworzymy sporą ilość wody, po czym przekształcamy ją w bestię, przypominającą węża. Jest ona szybka, ma kły i trudno ją zniszczyć zwykłym uderzeniem. Może atakować tylko jeden cel i znika trafiona przez jakąś ognistą technikę.
CH: 6000
Ranga - A
Kokuun no Jutsu
Sprowadzamy chmury deszczowe, z których nie pada deszcz, a bardzo łatwopalna ciecz.
CH: 7000
Ranga - A
Suiryuudan no Jutsu
Tworzymy potężny strumień wody, który zmienia się w wodnego smoka i uderza w przeciwnika. Wymaga bliskości zbiornika wodnego.
CH: 8000
Ranga - A
Daibakufu no Jutsu
Tworzymy ogromne, wodne tornado, skierowane na przeciwnika. Jest bardzo potężne i niszczy wszystko na swojej drodze. Dodatkowo można w nim ukryć broń typu kunai, shuriken. Technika może być użyta tylko w pobliżu zbiornika wodnego.
CH: 6500
Ranga - A
2 Techniki niżej można kupić tylko z kontem Premium!!!
Goshoku Zame
Przywołujemy 5 rekinów w jakimś zbiorniku wodnym. Stworzone są one z wody i Chakry i są w stanie rozszarpać przeciwnika. W dodatku są odporne na ataki fizyczne.
CH: 9000
Ranga - S
Bakusui Shouha
Wypluwamy niewyobrażalnie dużą ilość wody i zalewamy dosłownie wszystko dookoła. Posiada ona ogromną siłę uderzenia, dlatego jest szczególnie niebezpieczna. Później wodą można dowolnie manipulować, np. tworząc fale na różnych wysokościach. Wymaga ogromnych pokładów energii.
CH: 12000
Ranga - S
Ostatnio edytowany przez Godaime Mizukage (2009-12-29 17:59:02)
Offline