1 era shinobi właśnie się zaczęła. Musisz tam być.
Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga.
RANGA: D
CH: 500
Kaze Furai
[img][/img]
Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr.Szybkość zależy od kontroli chakry.
RANGA: D
CH: 1000
Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
RANGA: C
CH: 1500
Fuusajin
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może posłużyć jako zasadzka.
RANGA: C
CH: 1500
WYMAGA WACHLARZ
Kamaitachi
Tym razem mocnym machnięciem shinobi wypuszcza ogromnej siły podmuch.
RANGA: C
CH: 2000
WYMAGA WACHLARZ
Kaze Kiri
[img][/img]
Jest to technika, dzięki której możemy opanować żywioł wiatru. Do tej techniki potrzeba nam jest jakaś broń, im dłuższa tym lepsza. Naładowywujemy broń chakrą a następnie uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się i nie uderza w nas.
RANGA: C
CH: 2500
Mugen Sajin Daitoppa
Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą. Może być używane tylko przez summony.
RANGA: B
CH: 3000
Senmoufuu
[img][/img]
Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
RANGA: B
CH: 5000
Kumo Kaze no Jutsu
[img][/img]
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
RANGA: B
CH: 4500
Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr, który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
RANGA: A
CH: 5000
WYMAGA WACHLARZ
Kaze no Yoroi
[img][/img]
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
RANGA: A
CH: 4000
2 Techniki niżej można kupić tylko z kontem Premium!!!
Tatsumaki no Jutsu
Jest to poprostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
RANGA: A
CH: 7000
Rasenshuriken
Jest to ulepszona wersja Rasengan. Rasengan wzbogacony zostaje o żywioł chakry natury Fuuton oraz uformowany w kształt shurikena. Technika oprócz ogromnej skali zniszczenia działa na poziomie komórkowym, niszcząc kanaliki chakry.
RANGA: S
CH: 10000
Offline